A tizedik a kilencedik és fordítva


Ilyen az amikor valaki a Csillagok Háborúja filmeken nőtt fel.A tudatalatti felcseréli a két bejegyzést és időrendi sorrendet. Szóval ez a nyári időszak, még a második kezelés előtt.


Július 
Meghívtak egy esküvőre,volt bennem nem kevés félsz hogy mennyire fogom bírni.De - harcra fel győzni kell - simán bírtam. Még a lépcsőzést is megoldottam bár az nem igazán jól megy. Szerencsére a múlté amikor annyira elfáradtam hogy délután 6-kor már aludtam. Az időjárásra én kifejezetten érzékenyen reagálok.Elsődleges mumus a légköri nyomás-magas páratartalom,második a meleg. 
Július vége. 
Ritka ramaty ez a kazánszerű idő és bár úgy hittem még mindig nagyon függök az időjárástól...ez még mindig igaz. Függök tőle és még nem is kicsit. Máshogy visel meg mint tavaly, már nem zsibbad és görcsöl s 
emmim, de gyakran ólomnehezek a lábaim.Ez igazából nagy haladás a tavalyi évhez képest. Elkezdtem a ketogén étkezést. Szörnyen nehéz az eleje mivel a szénhidrát bevitel szinte nulla, és belerázódni is nehéz. Nem könnyű összeegyeztetni az OMS autoimmun diétával  de megoldható.Elvileg a Wahls protokoll 3.szintje ez.Már megvan a könyv csak le kellene fordítani.  Az étkezés új módjától azt várom hogy jobban legyek és a fáradtság érzetem csökkenjen.Pár diétát kipróbáltam de egyik ócskább volt mint a másik.  (kieg.: abba is hagytam a ketogént amíg nem fordítom le a konkrét recepteket mert nem tudom így tartani)   
Szeptember. 
Voltam az utolsó kontrollon is a 2. szörpi előtt. Nem volt semmi gond az eddigi laboreredményekkel. Október elsején reggel kezdődik a második és egyben befejező rész. Nem tudom miért de nagyon feszült vagyok, legszívesebben már a hátam mögött tudnám az egészet.  
Már készülődök.Olyan vagyok mint egy ovis aki a kedvenc kisautóit jó előre bekészíti a homokozóba is..Kiváltottam a Cetirizint és az Aciclovirt amit a kezelésnél már szedni kell.Találtam jó áron paracetamolt is ami tavaly is kellett. Ben-U-Ron a neve és pimaszul olcsó. Rendeltem magamnak bőrfertőtlenítőt (Spirigel complete) is mert tavaly megszenvedtem a talpszemölcsöt-nem tudom hogy az ottlétem miatt lett vagy sem ,de most ezt ezzel remélem kizárom. Nemsokára megérkezik a gyógyszertárba a 3 Lemtrada is. 
Hogy vagyok? 
Szerintem most gyengébben mint eddig. Bukdácsolok sokszor és dülöngélve is megyek napközben. Vagy időszerű az emlékeztető kezelés, vagy lehet hogy ez annak tudható be hogy tulajdonképpen nagyon izgulós típus vagyok. Gyakran elvesztem a fonalat és ez a 3 nap jár mindig a fejemben. Zizi a szemem ,most megint vibrál. Megint nem igazán szeretek kimozdulni. Nappal - ha lehűl a levegő (majdnem)oké minden. A biciklit újfent kihagytam a mozgás repertoárból de még nem zárom ki hogy karikázom egy minit.Találtam új izomerősítő napi rutint. Előszedtem a fizikoterápiás kis gépet( nem a kínait,ezt receptre is felírják és jó )mindennap 2x 20percet árammal csapatom magam ami nagyon jó hatással van a ványadt combjaimra. 
Végre lesz bent internet hozzáférés,múlathatom szabadon az időmet a napi élménybeszámolóval ( ami egyébként nem túl izgalmas. Medrol-lázmérés,vérnyomás óránként-Lemtrada)  
Egy nagyon nagy dolog azért van csak hajlamos vagyok elfelejteni..okkal. A lábaimban a zsibbadás szinte teljesen megszűnt és egyáltalán nem görcsöl be a lábam.

Peti

Megjegyzések